piątek, 19 czerwca 2015

Leniwe kluseczki fit dla diabetyków i nie tylko

Nie mogłem  stracić sezonu  truskawkowego. Kluski  leniwe chodziły  za  mną  od  rana.  Marzyłem o nich cały dzień. Postanowiłem jednak, że nie będą to klasyczne ziemniaczano mączne kluski. Zdecydowałem się wykonać je z białego sera z dodatkiem małej ilości składników dodatkowych. Postanowiłem także, że będą one miały smak mojej ulubionej słodyczki - czekolady. Co z tego wyszło ? PYSZNE DANIE :D



Składniki na 20 sporych klusek:
* 275 gramów sera 0%,
* 30 gramów odżywki białkowej czekoladowej,
* 4 łyżki płaskie mąki ziemniaczanej,
* 1 łyżka płaska ksylitolu,
* 1 łyżka płaska kakao,

* zmiksowane truskawki i serek homo 0% do dekoracji.



1. Wszystkie składniki wyrabiamy w misce.



2. Rolujemy w wałeczek.


3. Wałek kroimy na małe kluseczki.


4. Leniwe kluski, wrzucamy do gotującej wody. Gotujemy do chwili wypłynięcia kluseczek na powierzchnię wody. 



5. Kluski odcedzamy i układamy na talerzu. Całość przybieramy sosem zrobionym ze zmiksowanych truskawek i serkiem. Smacznego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj przepis